.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهی ساده برای پرداخت قبوض در مازندران
اپلیکیشن ساده پرداخت برای پرداخت قبوض در مازندران رونمایی شد.

به گزارش شمال نیوز، ایرج ملک زاده مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و نیز سهولت پرداخت قبوض آب از سوی مشترکان این شرکت، اپلیکیشن اندورید ساده پرداخت ارایه و رونمایی شد.

وی افزود: اپلیکیشن ساده پرداخت به منظور پرداخت سیستم جامع امور مشترکان تمامی شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق، مخابرات و گاز طراحی شد.

ملک زاده با بیان اینکه این نرم افزار در کشور برای مشترکان گاز، مخابرات و تلفن همراه فعال است، گفت : در حال حاضر مشترکان آب وفاضلاب شهری، روستایی و توزیع برق استان وغرب مازندران می‌توانند در پرداخت قبوض از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران گفت : اپلیکیشن اندورید ساده پرداخت در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و سیستم جامع امور مشترکان توسط کارشناسان آبفاشهری و شرکت طراحی کننده این ایلیکیشن، از طریق ویدئو کنفرانس برای استان‌های اصفهان، شیراز، تهران، مشهد، خراستان شمالی و یزد ارایه شد.

ملک زاده، افزود : مشترکین می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا در کافه بازار دریافت و در موبایل اندروید خود نصب و ازخدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن قابلت‌های فراوانی دارد، گفت : ارایه خدمات الکترونیکی ۲۲ گانه مشترکین از طریق این نرم افزار نیز در حال بررسی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.